Forum Fan Fiction Tokio Hotel Poland Strona Główna
 
 FAQFAQ   FAQSzukaj   FAQUżytkownicy   FAQGrupy  GalerieGalerie   FAQRejestracja   FAQProfil   FAQZaloguj 
FAQZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   
Regulamin forum. [Aktualnizacja - 05.12.2009]

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fan Fiction Tokio Hotel Poland Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JustIneTee
FFTH Forum Team



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Grodzisk Maz./Warszawa

PostWysłany: Czw 1:29, 12 Lis 2009    Temat postu: Regulamin forum. [Aktualnizacja - 05.12.2009]

Poniżej znajduje się regulamin forum, który każdy przed założeniem konta na forum powinien przeczytać.

Profil


>Każdy ma prawo założyć konto na forum.
>Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie jedno konto na forum.
>Wszystkie informacje o osobie wprowadzane do profilu, podawane są za umyślną zgodą użytkownika i na jego własną odpowiedzialność.
>Użytkownik ma prawo nie odpowiadać na jakiekolwiek pytania dotyczące jego życia prywatnego.

>>Zmiana nawy użytkownika
>Jedyną możliwością zmiany Nicku jest napisanie wiadomości do któregoś z administratorów z prośbą o zmianę nazwy, podając przy tym powód i nową nazwę. Można to zrobić maksymalnie raz na rok.
>Użytkownik, który zmienił nick, zobowiązany jest do podawania swojego starego nicku w podpisie przez okres miesiąca.

>>Usuwanie nieaktywnych kont
>Każde nieaktywowane konto będzie usunięte.
>Użytkownik ma obowiązek aktywować konto przed dniem czyszczenia forum (konkretne daty będą podawane na forum).

>> Avatary i podpisy
>Każdy użytkownik ma możliwość wprowadzenia podpisu (max. 255 znaków) i wgrania emblematu/awataru (max. 160 x 160 pikseli).

Forum


>Użytkownicy forum powinni pisać domyślnym kolorem czcionki. Czcionka kolorowa zarezerwowana jest dla moderatorów.
>Użytkownik odpowiedzialny jest za każdy post napisany z jego konta na forum.
>Na forum obowiązuje używanie kulturalnego i poprawnego języka. Wyzwiska oraz przekleństwa (nieocenzurowane) nie będą tolerowane w żadnych tekstach, za wyjątkiem opowiadań.
>Umieszczanie treści dyskryminujących grupy religijne, etniczne lub rasowe jest wzbronione.
>Każdy użytkownik ma obowiązek szanowania innych użytkowników, ich przekonań i prawa do własnego zdania w wyrażaniu swojego stanowiska.
>Użytkownik ma obowiązek przestrzegać ogólnych zasad netykiety.
>Wszystkie teksty, obrazki etc. na forum podlegają prawom autorskim. Pobieranie ich i umieszczanie na innych stronach bez zgody właściciela/twórcy bądź przywłaszczanie sobie jest karalne.
>Na forum obowiązuje zasada umiarkowanej krytyki. Nadmierna, nieuzasadniona i niekulturalna krytyka będzie karana i usuwana.
>Umieszczanie na forum tekstów skopiowanych z innych stron (bez podania ich źródła) jest kategorycznie zabronione i będzie podlegało karze.

>>Czyszczenie forum
>Raz w miesiącu, w określonym terminie, odbywa się czyszczenie forum.
>Forum będzie wtedy dostępne, ale wprowadzane będą duże zmiany na nim.
>Czyszczenie forum obejmuje: usuwanie nieaktywnych kont, przenoszenie starych tematów do archiwum, zmiany kategorii danych tematów, zmiany regulaminów i wszelkie inne zmiany znacząco wpływające na funkcjonowanie forum.
>Karanie użytkowników, przenoszenie postów/tematów, usuwanie offtopu, blokowanie wątków, dodawanie nowych tematów itp. odbywają się na bieżąco.

>>Offtop
>Na forum obowiązuje zakaz offtopowania. Wszystkie posty, które nie mają żadnego przesłania („dzięki”, „dokładnie”, „cześć” itd.) będą usuwane.
>Za offtop uważa się również częste pisanie postów o takim samym przesłaniu przez jednego użytkownika (np. co drugi/trzeci post).
>Także zbytnie odbieganie od tematu jest offtopem. Tego rodzaju posty będą usuwane.
>Użytkownik nadmiernie offtopujący będzie karany przez moderatora.

>>Dodawanie zdjęć
>Wszelkie zdjęcia powinny być dodawane poprzez wstawienie linku. Dopuszczalne jest umieszczanie miniatur (max. 300px), które są odnośnikiem do zdjęcia.
>Dodając zdjęcia zespołu użytkownik powinien podać datę i miejsce zrobienia owych zdjęć.

>>Zakładanie tematów

>Zakładając nowy temat, użytkownik powinien upewnić się, czy taki już nie istnieje. Jeśli temat się powtórzy, moderator usunie nowszy temat.
>Każdy temat powinien być założony w odpowiedniej kategorii, odpowiednim forum i podforum. W innym przypadku moderator przeniesie go w inne miejsce na forum.
>Zakładanie tematów opowiadań odbywa się w inny sposób, opisany w regulaminie opowiadań.
>Tytuł tematu powinien być adekwatny do jego zawartości.

>>Reklamy i linki
>Forum nie zostało stworzone do reklamowania innych stron. Za umieszczanie niepotrzebnych linków użytkownik będzie karany.
>Linki do opowiadań mogą być podawane tylko w odpowiednim do tego temacie i w sposób określony w regulaminie opowiadań blogowych.
>Linki do stron współpracujących z forum znajdują się w temacie Współpraca.

>>Prywatne wiadomości
>Każdy użytkownik ma prawo do wysyłania prywatnych wiadomości, jak i do zablokowania ich przyjmowania.
>Treści wiadomości prywatnych nie są kontrolowane przez moderatorów, ale powinny wykazywać się kulturą języka i taktem.

Moderatorzy


>Moderatorzy mają prawo do pisania postów w swoim własnym imieniu i przedstawiania w nich swoich własnych opinii.
>Moderatorzy mają obowiązek przywracać porządek w tematach (np. usuwając niepotrzebne posty) oraz upominać i karać osoby zaburzające ten porządek.
>Moderator może edytować wszystkie posty. Robiąc to, musi jednak pamiętać o kolorowej czcionce swojej wypowiedzi.
>Moderator ma obowiązek zamykania przestarzałych tematów i przenoszenia ich do archiwum.
>Moderator ma obowiązek odpowiedzi na pytania dotyczące forum.
>Moderator nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi odnoszących się do niego samego.

>>Łamanie regulaminu
>Każdy użytkownik, który zauważy łamanie regulaminu, powinien zgłosić to moderatorowi.
>Jeśli moderator łamie regulamin, użytkownik powinien zgłosić to superadministratorowi.
>W przypadku osobistej kłótni użytkownika z moderatorem, skargi użytkownika będą traktowane pobłażliwie.
>Antypatia, którą użytkownik/moderator odczuwa w stosunku do moderatora/użytkownika, nie ma wpływu na usunięcie konta/dodawanie ostrzeżeń/zdegradowanie moderatora do roli zwykłego użytkownika. Sympatia nie działa również odwrotnie.

Kary

>>Za co są przyznawane?
>Offtop i spam.
>Obrażanie użytkowników.
>Łamanie praw autorskich.
>Łamanie regulaminu w inny sposób.

>>Kto je przyznaje?
>Kary przyznawać mogą moderatorzy, administratorzy i superadministrator.

>>Kto może je dostać?
>Każdy, bez względu na rangę.

>>Jaki system kar obowiązuje?

>W pierwszej kolejności moderator upomina użytkownika łamiącego regulamin za pomocą PW.
>Jeśli użytkownik w dalszym ciągu łamie regulamin, moderator publicznie upomina go.
>Jeżeli i to nie skutkuje, moderator przyznaje ostrzeżenie (1-3pkt.) w zależności od mocy przewinienia.
>Kiedy użytkownik otrzyma 3 punkty karne, zostaje zbanowany na okres miesiąca.
>Jeśli po tym okresie ponownie łamie regulamin jego konto zostaje usunięte, przy czym ma prawo założenia kolejnego konta po upływie trzech miesięcy.
>Jeśli usunięcie konta nie poskutkuje, użytkownik zmuszony będzie opuścić forum na zawsze.

>>Jak pozbyć się punktów karnych?
>Na zbicie jednego punktu karnego potrzebne są 2 miesiące.
>Jeśli w przeciągu dwóch miesięcy, użytkownik dostanie kolejny punkt karny, okres zbijania punktów zaczyna się od początku i trwa 4 miesiące.

Każdy użytkownik ma nakaz przestrzegania regulaminu.
Regulamin może ulec zmianie, a administrator nie musi podawać przyczyny, ani ostrzegać przed tym wcześniej.


Ostatnio zmieniony przez JustIneTee dnia Sob 1:48, 05 Gru 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Fan Fiction Tokio Hotel Poland Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Style edur created by spleen & Programy.
Regulamin